expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
Ahoj, vítejte v mém knižním světě, kde nic není nemožné. :)
-TerBee

čtvrtek 25. července 2013

Barvy knih, aneb když vidím tuhle barvu, myslím na tuhle knížku

Ahojky! :)
Rozhodla jsem se zúčastnit tagu od Mony
No, uvidíme, co se mi při daných barvách vybaví. :D


1. Červená 
Tuhle jsem před očima viděla okamžitě, protože je jedna z mých nejoblíbenějších. :) Miluju Adriana a Sydney :*



2. Oranžová
Moje dětská srdcovka. :) Když jsem poprvé ucítila, jak chutná zakončení úžasné série. :')




3. Žlutá
Zatím jsem bohužel četla jen jeden díl, tento, ale mysím, že je to povedený start této andělské série. :) A ta obálka je úžasná. :D





4. Zelená
Tuto vlčí sérii jsem četla celou a vcelku se mi líbila, jen jsem nepochopila konec. :D To mohlo být vymyšlelé lépe. ;) 







5. Modrá
I když mě to velmi mrzí z této série jsem četla jen jeden díl, který byl... No, zkuste si představit život bez lásky. :) 




6. Fialová
Sérii mám celou doma, takže jsem jí samozřejmě četla. ;) Je plná všech normálních i paranormálních bytostí. Mám jí ráda. Je taková oddechová. :)




7. Růžová
Tuto knihu, vlastně celou sérii miluju, protože je vtipně napsaná. Hlavní hrdinku mám moc ráda a ještě víc strašidlo jménem Xemerius. :D U jeho hlášek jsem se popadala za břicho. :)

 



8. Hnědá
Další moje hodně oblíbená knížka, kterou jsem zhltla jedním dechem. :) Originální a velmi dobře napsané. 

 



9. Šedá
Už jsem nějaké ty erotické knížky četla a tato patřila k těm podle mě lepším, protože hlavní hrdina nemá nutkání nikoho ohýbat přes koleno. ;) (Omlouvám se Odstíny! :D)





10. Černá
Knížka která je někdy až lékařsky nechutná. :D Ale přece se mi líbila. Jen si představte, že právě teď ve vás můžou pochodovat miniaturní robobrouci. :D

 














Žádné komentáře:

Okomentovat