expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
Ahoj, vítejte v mém knižním světě, kde nic není nemožné. :)
-TerBee

středa 21. srpna 2013

Co by kdyby... (2)



Toto meme pořádá Suši.

"Co bys dělala, kdyby ti začal hořet dům a tys měla možnost odnést maximálně tři knihy?"

   Když vynechám fakt, že bych nejspíš dostala hysterický záchvat, a že dřív než bych se rozhodla, kterou si mám vzít, tak bych uhořela, vzala bych si tyhle tři knížky: 

                 1. Zahrada nesmrtelnosti 1: Past - Lauren DeStefano
    Past bych si vzala asi proto, že se mi neprosto líbí její obálka a ještě jsem ji nestihla přečíst, tak bych alespoň měla něco nového, co ještě neznám :).

    2. Banka těl mladší - Lissa Price
    Kromě toho, že u Banky těl mě zaujala anotace, tak mi ji i hodně lidí doporučovalo, takže tu bych rozhodně nenechala shořet! 

    3. Pokrevní Pouta - Richelle Mead
    Jediná knížka, kterou bych si vzala a četla jsem ji, tak jsou Pokrevní pouta. Sice bych raděi Vamýrskou akademii, ale tu už mám ve špatném stavu, takže by mi nevadilo, kdybych si musela koupit nové ;)

    -Katie

    4 komentáře:

    1. Pokrevní pouta bych si vzala stopro taky,.. :D :D Jinak skvělý blog :D

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Alespon nejsem jedina :D jinak dekujeme moc, vazime si toho :)

        Vymazat
    2. Tá obálka na Banku je nádherná

      No, ja by som si radšej zobrala UA, ako spin-off :D

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Já jí mám doma. ;) Ta obálka je až děsivá. :D
        Tak uvidíme, jak se PP série rozjede. ;) Třeba bude nakonec ještě lepší než VA. :D

        Vymazat