expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>
Ahoj, vítejte v mém knižním světě, kde nic není nemožné. :)
-TerBee

úterý 3. září 2013

Co Tess o prázdninách nakonec přečetla?

Zdravím! :)
Prázdniny jsou už bohužel za námi (věřte mi, sama nevím, kdy k tomu došlo), a tak se s vámi chci podělit o můj knižní 'booklist' z letních dnů (i nocí). ;)
Za cíl jsem si dala 20 knížek. Přečetla jsem 21, takže Mission complete. :D

U knížek máte i moje hodnocení. 1-hrůza ... 5-super. :)



série - ZAHRADA NESMRTELNOSTI  - Lauren DeStefano
1) Past - 5/5 

 
série - DRAHOKAMY - Kerstin Gier 
2) Rudá jako rubín - 5/5
3) Modrá jako safír- 5/5
4) Zelená jako smaragd - 5/5


 série - VESMÍRNÁ POUŤ - Amy Kathleen Ryan
5) Mlhovina - 5/5


série - EXISTENCE TRILOGY - Abbi Glines 
6) Existence - 5/5
7) Predestined - 5/5
8) Ceaseless - 5/5


 Stephanie Perkins:
 9) Polibek pro Annu - 5/5


 Meg Cabot: 
10) V kůži supermodelky - 5/5
11) Jmenuju se Nikki - 5/5


Meagan Spooner: 
12) Ptačí zpěv - 4/5 


série - CROSSFIRE - Sylvia Day
13) Obnažená - 4/5


Christina Lauren:
14) Božský bastard - 5/5


série - DÉMONI - Peter V. Brett
15) Tetovaný - 4/5 


Kristina Springer:
16) Espressologie - 4/5


série - TOO FAR - Abbi Glines
17) Fallen too far - 5/5


série - ROZTOMILÉ MALÉ LHÁŘKY - Sara Shepard
18) Roztomilé malé lhářky - 5/5


Marissa Meyer:
19) Cinder - 4/5


John Green:
20) Hvězdy nám nepřály - 5/5


série - NÁSTROJE SMRTI - Cassandra Clare
21) Město ze skla - 5/5

 

To je vše. :)
P.S. Buď jsem na ty knížky moc mírná nebo si prostě umím vybrat čtení. :D









2 komentáře: